Demons Never Die

28-06-2012 12:52

 

Wanneer een jong meisje zichzelf van het leven berooft, besluiten Archie en de andere 'Suicide Kids' haar voorbeeld te volgen en een pact te vormen. Maar als de leden van de groep één voor één sterven, bemerkt Archie dat ze allemaal het doelwit zijn geworden van een gemaskerde moordenaar. Zijn betrokkenheid bij de dood is uitgegroeid tot een angstaanjagende strijd om te overleven en het meisje dat hij lief heeft te beschermen. Maar wie is de moordenaar?

 

Demons never die is een horrorfilm, dit moet dus wel je genre zijn. Persoonlijk geeft horror mij altijd een kick; het is een manier om een ander soort extreme emoties te ervaren. Die van angst. Demons never die wordt over het algemeen niet zo goed beoordeeld, maar ondanks dat besloot ik hem toch te kijken.

"Zielloze Youtube-achtige puberfilm. Intensie was nog niet eens zo slecht maar mijn god, wat een rommeltje. Vermakelijk voor de liefhebber maar niet voor mij."

"Ik ben normaal wel een liefhebber van engelse films, maar dit was echt waardeloos.
Horror? Eerder een drama over tienerproblemen met af en toe een moord.
Flauwe top 40 kindermuziek, zwakke acteurs en een saai verhaal zonder ook maar een beetje spanning, met niet boeiende personages."

 

Over de inhoud zouden we inderdaad een discussie kunnen beginnen. Het punt is; de makers hebben naar mijn mening ontzettend goed het gevoel weergegeven wat betreft groepssuicide. Ik vond het interessant om te zien hoe de personages met de ideeen, met de dood omgingen. De horrorscenes hadden van mij niet in de film gehoeven, maar als je dat vergeet, en er door heen kijkt, zit er best iets psychologisch goeds achter.

 

De trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=G_FuDM59JdA