De zelfmoordclub

21-07-2012 23:12

 

Nee, het is geen boek- of filmrecensie. Deze club bestaat echt, er zijn nu nagenoeg 300 leden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe actief er wordt gepraat op het forum, en omdat ik geen lid ben kan ik dat ook niet goed beoordelen. Je moet eerst lid worden van clubs.nl, en je daarna aanmelden bij een specifieke club om mee te praten. Ik heb geen idee of het eventueel wat is, maar het is misschien wel een kijkje nemen waard. Want, zoals ze zelf claimen is zelfmoord hier geen taboe:  

"Deze club is niet bedoeld om je van je ideeën af te helpen. Als jij erover denkt om niet meer verder te gaan met je leven dan moet je ontzettend diep zitten en waarschijnlijk is het laatste waar jij dan op zit te wachten is iemand die even makkelijk zegt dat je het niet moet doen en je een schuldgevoel aanpraat. Dat zullen genoeg mensen in de omgeving al wel doen neem ik aan."

 

https://suicide-zelfdoding-zelfmoord.clubs.nl/